ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ ΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ

Σε αυτήν την θεματική του «Ενδιαφέρομαι κι ενεργώ» οι μαθητές καλλιέργησαν ποικίλες δεξιότητες και ενημερώθηκαν με βιωματικό τρόπο αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου στην εκπαίδευση (παγωμένες εικόνες, δραματοποιήσεις, παιχνίδια με ρόλους) για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τους μετακινούμενους πληθυσμούς. Αποσαφηνίστηκαν οι όροι πρόσφυγας και μετανάστης, τα αίτια μιας μετακίνησης, τα συναισθήματα των πληθυσμών αυτών και ενισχύθηκε η ενσυναίσθηση των μαθητών. Τέλος μέσω της δημιουργικής γραφής κατατέθηκαν ιστορίες με αφόρμηση συναφείς ταινίες μικρού μήκους, οι οποίες οδήγησαν στην δημιουργία ενός ψηφιακού βιβλίου. «Το ταξίδι της φυγής και της Ελπίδας» ταξίδεψε τους μαθητές σε εικόνες σκληρές αλλά τους παρείχε και το εισιτήριο του να ελπίζουν σε μια δικαιότερη κοινωνία του αύριο.

Το λινκ του ψηφιακού βιβλίου της Β τάξης…
https://www.storyjumper.com/book/read/123548982/61efd92e602eb?fbclid=IwAR2IhgaMIAthqDCr00cjkA2jKVDhNmBAfr5OMci7gpKl0XCO_fiMH6tiWPA

You might be interested in …

Εργαστήρια δεξιοτήτων Α Τάξη Σχ. έτος 2022-2023

Κατά το σχολικό έτος 2022-2023, οι μαθητές/μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε ποικίλες δραστηριότητες που οργανώθηκαν σε τέσσερις θεματικές ενότητες, εντός του πλαισίου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Αυτή η συμμετοχή, τους επέτρεψε την καλλιέργεια και ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων: ψηφιακών, διαχείρισης πληροφοριών, επικοινωνίας, συνεργασίας, δημιουργικότητας, κριτικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων. Μπορείτε να πατήσετε […]

Διαβάστε Περισσότερα

Μαύρο Νερό Β1

Η 3η θεματική των Εργαστηρίων δεξιοτήτων έφτασε αισίως στο τέλος της! Άλλος ένας ενδιαφέρων, δημιουργικός και άκρως παραγωγικός κύκλος κλείνει. Οι μαθητές ενημερώθηκαν αλλά και προβληματίστηκαν για τις αιτίες μόλυνσης του περιβάλλοντος, παρουσίασαν τις εργασίες τους, υποδύθηκαν ρόλους μέσα από θεατρικό παιχνίδι (φαινόμενο του θερμοκηπίου), έκοψαν, κόλλησαν, συνέθεσαν τη δική τους αφίσα και καλλιέργησαν οικολογική […]

Διαβάστε Περισσότερα

Μαύρο Νερό Β3

Το Β3 του 1ου Γυμνασίου Χίου προσέγγισε με ένα διαφορετικό τρόπο το «Φροντίζω το περιβάλλον» μέσα από μια ομάδα ανάγνωσης της νουβέλας «Μαύρο Νερό» του Μακρόπουλου. Οι μαθητές διάβασαν το κείμενο σε ολομέλεια, συζήτησαν και προβληματίστηκαν για τη σχέση ανθρώπου-φύσης, χωρίστηκαν σε ομάδες, έγραψαν φύλλα εργασίας και στο τελικό στάδιο των εργαστηρίων υποδύθηκαν τους ήρωες […]

Διαβάστε Περισσότερα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *